დისკუსიის შეფასების
რუბრიკა
|
საშუალო
|
საშუალოზე მაღალი
|
მაღალი
|
საკუთარი აზრის
არგუმენტირებული დასაბუთება
|
მისი არგუმენტები
ბუნდოვანია, ორგანიზებულია.
|
ცდილობს აზრი
ჩამოაყალიბოს ორგანიზებულად, არგუმენტირებულად.
|
აზრს აყალიბებს
ორგანიზებულად, მსჯელობს არგუმენტირებულად.
|
სხვისი აზრის
მოსმენა-დასაბუთება.
|
უმნიშვნელოა მისთვის
სხვისი აზრი, ცდილობს საკუთარი აზრის დაცვას.
|
ისმენს, ითვალისწინებს,
ავითარებს ან აბათილებს სხვის აზრს, თუმცა ზედაპირულად.
|
ისმენს, ითვალისწინებს,
ავითარებს ან აბათილებს სხვის აზრს.
|
დასკვნის გამოტანა
|
აზრებს აყალიბებს,
ვერ გამოაქვს აზრები.
|
გამოაქვს დასკვნები.
|
გამოაქვს დასკვნები,
აანალიზებს შესაბამის თემებს.
|
რეგლამენტის დაცვა.
|
ნაკლებად ითვალისწინებს
რეგლამენტს.
|
გამოაქვს დასკვნები,
აანალიზებს შესაბამის თემებს, თუმცა ვერ ეტევა დროში.
|
გამოაქვს დასკვნები,
აჯამებს, აანალიზებს თემებს მოცემულ დროში.
|
IIIდონე (
9-10ქულა)
|
IIდონე (7-8 ქულა)
|
I დონე(5-6ქულა)
|
|
მოსმენა
|
ყოველთვის უსმენს
და თვალყურს ადევნებს
მასწავლებელს
|
ხშირად უსმენს
და უყურებს მასწავლებელს
|
იშვიათად უსმენს
და უყურებს მასწავლებელს
|
საუბარი
|
მკაფიოდ მეტყველებს
დაუყურებს მსმენელს
|
ძირითადად მეტყველება
გასაგებია და უყურებს მსმენელს
|
მეტყველება არამკაფიოა,
მსმენელებს უჭირთ გაგება
|
არავერბალური
კომუნიკაცია
|
შეუძლია ეფექტურად
აღიქვას და გამოიყენოს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმები (თვალით, ჟესტებით, გამომეტყველებით,
ხმით)
|
ხშირად შეუძლია
დაამყაროს არავერბალური კონტაქტი
|
იშვიათად იყენებს
არავერბალურ კომუნიკაციის ფორმებს.
|
მონაწილეობა
|
უჩვენებს ინტერესს
დისკუსიის თემისადმი საჭირო კომენტარებითა და აზრების გამოთქმით.
|
ძირითადად გამოხატავს
ინტერესს. კომენტარები და აზრები ყოველთვის არაა თემის შესატყვისი.
|
მცირე ინტერესი
აქვს. არ გამოხატავს ან ვერ უკავშირებს თავის მოსაზრებებს სადისკუსიო თემას.
|
კოოპერაცია
|
თანამშრომლობს
თანაკლასელებთან, აცლის სხვებს აზრის გამოთქმას დაიცავს დისკუსიის წესებს.
|
ძირითადად თანამშრომლობს
თანაკლასელებთან, ზოგჯერ ერთვება სხვის საუბარში, ძირითადად იცავს დისკუსიის წესებს.
|
იშვიათად თანამშრომლობს
დაიცავს დისკუსიის წესებს.
|
მოსაზრების არგუმენტირება.
|
მოსაზრება ორიგინალურია
და გამყარებულია ფაქტებით, ცნებებით არის ლოგიკური კავშირი საკითხთან
|
მოსაზრების გასამყარებლად
გამოყენებულია სადაო ფაქტები და ცნებები.
|
მოსაზრება მოკლებულია
ლოგიკურ კავშირს საკითხთან და არ არის გამყარებული ფაქტებით.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий