შეფასება

დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
საშუალო
საშუალოზე მაღალი
მაღალი
საკუთარი აზრის არგუმენტირებული დასაბუთება
მისი არგუმენტები ბუნდოვანია, ორგანიზებულია.
ცდილობს აზრი ჩამოაყალიბოს ორგანიზებულად, არგუმენტირებულად.
აზრს აყალიბებს ორგანიზებულად, მსჯელობს არგუმენტირებულად.
სხვისი აზრის მოსმენა-დასაბუთება.
უმნიშვნელოა მისთვის სხვისი აზრი, ცდილობს საკუთარი აზრის დაცვას.
ისმენს, ითვალისწინებს, ავითარებს ან აბათილებს სხვის აზრს, თუმცა ზედაპირულად.
ისმენს, ითვალისწინებს, ავითარებს ან აბათილებს სხვის აზრს.
დასკვნის გამოტანა
აზრებს აყალიბებს, ვერ გამოაქვს აზრები.
გამოაქვს დასკვნები.
გამოაქვს დასკვნები, აანალიზებს შესაბამის თემებს.
რეგლამენტის დაცვა.
ნაკლებად ითვალისწინებს რეგლამენტს.
გამოაქვს დასკვნები, აანალიზებს შესაბამის თემებს, თუმცა ვერ ეტევა დროში.
გამოაქვს დასკვნები, აჯამებს, აანალიზებს თემებს მოცემულ დროში.



IIIდონე ( 9-10ქულა)
IIდონე (7-8 ქულა)
I დონე(5-6ქულა)
მოსმენა
ყოველთვის უსმენს
და თვალყურს ადევნებს მასწავლებელს
ხშირად უსმენს და უყურებს მასწავლებელს
იშვიათად უსმენს და უყურებს მასწავლებელს
საუბარი
მკაფიოდ მეტყველებს დაუყურებს მსმენელს
ძირითადად მეტყველება გასაგებია და უყურებს მსმენელს
მეტყველება არამკაფიოა, მსმენელებს უჭირთ გაგება
არავერბალური კომუნიკაცია
შეუძლია ეფექტურად აღიქვას და გამოიყენოს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმები (თვალით, ჟესტებით, გამომეტყველებით, ხმით)
ხშირად შეუძლია დაამყაროს არავერბალური კონტაქტი
იშვიათად იყენებს არავერბალურ კომუნიკაციის ფორმებს.
მონაწილეობა
უჩვენებს ინტერესს დისკუსიის თემისადმი საჭირო კომენტარებითა და აზრების გამოთქმით.
ძირითადად გამოხატავს ინტერესს. კომენტარები და აზრები ყოველთვის არაა თემის შესატყვისი.
მცირე ინტერესი აქვს. არ გამოხატავს ან ვერ უკავშირებს თავის მოსაზრებებს სადისკუსიო თემას.
კოოპერაცია
თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, აცლის სხვებს აზრის გამოთქმას დაიცავს დისკუსიის წესებს.
ძირითადად თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, ზოგჯერ ერთვება სხვის საუბარში, ძირითადად იცავს დისკუსიის წესებს.
იშვიათად თანამშრომლობს დაიცავს დისკუსიის წესებს.
მოსაზრების არგუმენტირება.
მოსაზრება ორიგინალურია და გამყარებულია ფაქტებით, ცნებებით არის ლოგიკური კავშირი საკითხთან
მოსაზრების გასამყარებლად გამოყენებულია სადაო ფაქტები და ცნებები.
მოსაზრება მოკლებულია ლოგიკურ კავშირს საკითხთან და არ არის გამყარებული ფაქტებით.




Комментариев нет:

Отправить комментарий